• BODY FORMING

    BODY FORMING
    BODY FORMING

    Je špecifický druh aeróbneho cvičenia zameraný na tvarovanie a formovanie postavy. Cvičenie si získalo veľkú obľubu u tých prívržencov aerobiku, ktorí majú záujem nielen schudnúť, ale aj tvarovať svoju postavu. Veľa ľudí má problémy s chrbticou, ochabnutým brušným a sedacím svalstvom, slabými pažami, nepekne tvarovanými nohami a pod., na ktoré nestačí len aeróbna činnosť, ale je potrebné aj posilňovať jednotlivé svalové skupiny. Pri cvičení Body Formingu sa ako cvičebný nástroj používa váha vlastného tela, príp. rôzne pomôcky: činky, gumičky, overball a i.

    Hlavnou výhodou cvičenia s ľahkou záťažou je všestranné precvičenie svalstva celého tela, ktoré je sprevádzané zvýšeným prísunom kyslíka z pľúc do srdca a svalov. Intenzívnym a neprerušovaným vykonávaním cvičenia v správnom tempe a pravidelne, priaznivo ovplyvňujeme metabolizmus organizmu, čo vedie k úbytku tukových zásob a napomáha formovaniu postavy.

    • Barbora

  • ZDRAVY CHRBAT

    ZDRAVY CHRBAT

    Chrbtica ako základný prvok funkčnej pohybovej sústavy ľudského tela má pre náš život neodmysliteľnú úlohu. Plní viaceré významné funkcie – statickú (udržanie rovnováhy), dynamickú (schopnosť pohyblivosti) a ochrannú (ochrana miechy). Bohužiaľ, súčasným pasívnym životným štýlom (sedavé zamestnanie má až 2/3 Európanov), dochádza k funkčnej poruche pohybového systému, teda k dysbalancii, či dysfunkcii svalov a následne kĺbov. Cvičenie „Zdravý chrbát“ je cvičenie zdravotného charakteru v zmysle prevencie, a teda kľúčom k životu bez každodennej bolesti „krížov“. Je to súbor špeciálnych cvikov, ktoré vám pomôžu zvýšiť svalový tonus, posilniť svaly trupu, a vytvoriť tak pevný korzet pre vašu chrbticu. Cvičením zlepšíte držanie tela, flexibilitu svalov a šliach, čím odľahčíte zaťaženie chrbtice a kĺbov.

    • Barbora

    • Zorka

  • Zumba

    Zumba

    Zumba je tanečná fitnes hodina plná energie, skvelej hudby a dobrej nálady. Kombinuje dynamickú latinsko-americkú hudbu a latinsko-americké tance spolu s aeróbnymi pohybmi. Využíva tance ako Salsa, Merengue, Cumbia, Reaggaeton, Flamenco, Hip-hop, Cha-cha, Samba, Calypso, Belly Dance a omnoho viac… Vychádza z princípu, že cvičenie by malo byť zábavné a jednoduché. Sexi a energické latino rytmy vytvárajú PÁRTY ATMOSFÉRU, ktorá vás strhne do víru pohybu. Je to cvičenie, ktoré Vám zaručene zdvihne náladu!

    Choreografie striedajú pomalé a rýchle rytmy na princípe intervalového tréningu s cieľom spaľovať tuky, vyformovať a posilniť celé telo. Zameriavajú sa na svalové partie ako zadok, nohy, ruky, brucho a ten najdôležitejší sval tela, vaše srdce!

    • Katka

    • Danka

  • PILATES

    PILATES

    FlowTonic je nový jedinečný cvičebný koncept vyvinutý zo švédskeho Flowin-u. FlowTonic je akýmsi vývojovým stupňom Flowin-u, od ktorého sa líši iba využitím celej plochy podlahy. Za touto inovatívnou metódou stojí Lucia Nirmala Schmidt, ktorá na celom vývoji spolupracovala s celým radom odborníkov.

    FlowTonic využíva plochu podlahy, na ktorej sa cvičí pomocou jednej, dvoch alebo štyroch kĺzavých podložiek. Kĺzavé podložky každý pohyb transformujú a predovšetkým podporujú jeho plynulosť, zachovávajúc centrum stabilizácie v celom rozsahu pohybu. Práve preto sa FlowTonic ľahko integruje do cvičebného programu Pilatesovej metódy a robí ju nielen kreatívnejšou, ale aj účinnejšou! Tak ako metóda Pilates aj FlowTonic pracuje s váhou vlastného tela a slúži k jeho posilneniu a natiahnutiu: podporuje sa ním pohyblivosť chrbtice, ramenného pletenca, bedrových a kolenných kĺbov. Zefektívňuje pohyby prostredníctvom lepších motorických zručností a optimalizuje rozsah jednotlivých pohybov.

    Do cvičenia s pomôckou FlowTonic sa zapájajú takmer všetky svalové skupiny, ale najmä muskulatúra stredu tela.

    Treba poznamenať, že cvičenie s FlowTonic je veľmi variabilné a Vy sa s ním určite nebudete nudiť! Na športovanie s Vami sa tešia Andrejka  Majka!

    • Majka

    • Andrejka

  • FAT BURNER

  • STEP AEROBIK

    STEP AEROBIK

    Step aerobik predstavuje cvičenie pre každého, pretože step je možné prispôsobiť každej úrovni zdatnosti a tempo a intenzitu upraviť podľa vlastných požiadaviek. Jednou z hlavných výhod step aerobiku je jeho podobné ak nie rovnaké pôsobenie ako beh, z tým rozdielom, že pri takejto forme aeróbnej aktivity nedochádza k silným nárazom a preťažovaniu oporného aparátu.

    Dochádza k spevneniu a posilneniu svalstva dolných končatín, zvlášť v oblasti panvy a dolných končatín, teda partií, ktoré sú u žien najrizikovejším miestom, čo sa týka vzniku obezity. Pre širokú verejnosť je príťažlivý hlavne tým, že spaľuje tuk v celom tele pri súčasnom pôsobení na spevnenie svalstva stehien, bokov a sedacieho svalstva. Ak chcete spáliť viac tuku alebo zvýšiť intenzitu cvičenia, jednoducho zvýšte schodík alebo pridajte pohyb paží nad hlavou.

    • Mirka

  • BRUCHO A PEVNÝ ZADOK

  • INTERVAL BODY WORK

  • European Taebo

    European Taebo® – Taebo je veľmi účinný športový systém, ktorý nielen redukuje telesnú hmotnosť, ale zvyšuje aj svalovú silu, je zábavou a upevňuje vôľu. Mení taktiež Váš postoj k stresom a problémom každodenného života. Taebo používa pohyby odlišných druhov bojových športov a umení a v prvom rade je to skupinové cvičenie s rýchlou hudbou. V Taebo neexistujú žiadne choreografie.

    Vo vlastnej Taebo hodine ide predovšetkým o tréning kondičky.

    European Taebo INTRO – v hodinách Intro sa trénujú kombinácie, jednotlivé techniky a svalová sila. V jednej Intro hodine sa „stretávajú“ tak ako začiatočníci, tak aj klienti, ktorí cvičia Taebo už nejakú dobu. Ide o to zlepšiť prevedenie techník, naučiť sa pravidlá bezpečného a zdravotne nezávadného tréningu a rozvíjať svôj tzv. šiesty zmysel – cit pre svoje telo.

    • Danka

  • body-work-classic

  • CORE FIT

    fitnessCore traning je cvičenie zamerané na stred tela. Je to skupina svalov, ktoré tiež označujeme ako svaly hlbokého stabilizačného systému. Zabudnite na povrchové posilňovanie priameho brušného svalu a tzv. “six pack”. Pri tomto type tréningu ide o funkčné posilnenie celej skupiny svalov tvoriacej stred tela, čo je základný stavebný kameň celého tela. Posilnením stredu tela odľahčíte preťažovanú spodnú časť chrbtice, podporíte posturálne svaly, zlepšíte si držanie tela, zlepšíte prenos síl dolných končatín na horné a naopak, preventívne pôsobíte proti bolestiam krčnej a driekovej chrbtice a rovnako aj veľkých preťažovaných svalových skupín, zlepšenie dychového stereotypu, spevnenie panvového dna, ktoré znižuje ťažkosti u žien pri a po pôrode, a v neposlednej rade zlepšuje pohlavné funkcie. A v konečnom dôsledku pokiaľ budete cvičiť správne hlboké vrstvy brušných svalov a budete sa venovať znižovaniu percenta tuku, aj ten vysnívaný “pekáč buchiet” sa bude rysovať :-)

    Ciele core tréningu sa dajú zhrnúť takto:
    • Zväčšenie súčinnosti bedrových, panvových svalov
    • zvýšenie dynamickej kontroly pohybov a postojov
    • zlepšenie a zabezpečenie svalovej rovnováhy a odstránenie svalových dysbalancií
    • zlepšenie prevodov síl medzi dolnými a hornými končatinami
    • prestavba svalovej štruktúry samotného core (jadra – stred tela)
    • stabilizácia a zlepšenie funkčných síl
    • zvýšenie posturálnej stability
    • prevencia bolesti chrbtice a úplne odstránenie tejto bolesti

    • Maťa

  • Latino Dance

    • Romana od 26.1.

  • Spin Gym

    • Cvičenie zamerané na chrbát Filip

  • Body Step Power

  • Tabata

    Tabata tréning (podľa tabata protokolu) trvá len štyri minúty, ale sú to najdlhšie štyri minúty s akými sa môžete stretnúť. Štruktúra programu je:

    Cvičenie naplno po dobu 20 sekúnd
    Odpočinok po dobu 10 sekúnd
    Spolu osem kôl

    Snažíte sa cvičiť tak tvrdo ako len môžete po dobu 20 sekúnd a odpočívate 10 sekúnd až do ukončenia ôsmich sérií. Môžete vyskúšať skoro akékoľvek cvičenie, ktoré chcete. Môžete robiť drepy, kliky, atď. Akékoľvek cvičenie, ktoré funguje na veľké svalové skupiny sa vrelo odporúča.

    Tabata je skvelá na rýchly tréning, ak máte málo času, potrebujete zmeniť tréning kvôli rutine alebo potrebujete zvýšiť svoju rýchlosť a vytrvalosť. Začleňte tento typ cvičenia do vášho tréningového programu a uvidíte výsledky.

  • Tabata-Bodywork

  • Pilates a strečing aj pre začiatočníkov